Съревнованието между технологичните гиганти Apple и Samsung продължава, като корейският гигант започва да догонва американската компания на пазара за таблети, макар Apple все още да има преднина.
През последното тримесечие на миналата година Samsung е продалa 7,9 млн. таблети (предишната година – 2,2 млн.), с което си е осигурил дял от световния пазар за този продукт от 15,1%.
Делът на лидера в този бранш Apple и производител на iPad е намалял от 51,7% на 43,6%, въпреки че и тази компания бележи ръст в продажбите, предаде BBC.
Световният пазар на таблети през последното четиримесечие на 2012 г. е достигнал рекордните 52,5 млн. бройки. Компанията за изучаване на пазара IDC прогнозираше подобен скок и по думите на експерта Том Майнели, "пазарът не ни разочарова".
Тези числа силно контрастират с пазара на традиционните персонални компютри, чиито продажби за първи път от 5 години регистрираха спад през последните три месеца на 2012 година.
Коментари