Значителен ръст на активните рекламодатели в социалната мрежа отчитат от Facebook. Вече 2 милиона компании, бизнес и отделни лица активно промотират своите продукти и услуги там. Само пред шест месеца броят им бе 1,5 милиона, а преди година и половина наброяваха милион, припомня Reuters.
Въпреки това има още какво да се желае, тъй като 30 милиона бизнеса имат своя страница във Facebook. Основната част от рекламодателите са малки или средни фирми. Близо 80% от тях рекламират чрез Promotion Post – срещу заплащане техните постове се появяват по-често на стените на потребителите.
Дигиталната реклама във Facebook е с пазарен дял около 7,8%, докато тази в Google – с 31,1 на сто. През 2013 г. делът на социалната мрежа бе 5,8%, а този на търсачката – 33,6%.
Коментари