Запознаваме се със старши мениджъра на суперуспешния германския старт-ъп PubNative на форума CEEDS'15 by Webit. С интересното и енергично представяне на бизнеса си Екатерина Рабе определено привлече вниманието на гостите на събитието. PubNative е платформа за нейтив реклами чрез API за приложения и мобилен уеб, насочена предимно към онлайн издатели. Ето какво разказа Екатерина пред Expert.bg:
Как и кога се роди идеята за PubNative?
Зароди се миналия май. Разговаряхме с няколко издатели за нуждата от такава услуга на пазара. Ние предлагаме API интеграция, което е доста по-различно от всичко друго, което се предлага.
Това ли е основното нещо, което ви различава от конкурентите?
Едно от нещата. Другото е уникалността на рекламите, няма шаблони, каквито предлагат останалите на пазара. Нашите клиенти могат да реализират собствените си идеи и да изберат каквато форма си пожелаят.
Голям ли е екипът ви?
Състои се от 20 души.
Предизвикателство ли беше стартирането на подобен бизнес?
В началото имахме трудности, но ги преодоляхме благодарение на усилията на всички. Започнахме само трима-четирима човека, но постепенно разширихме екипа си. Днес имаме офиси в три страни – в Германия (Берлин), САЩ (Сан Франциско) и Китай (Пекин). Растем доста агресивно и се стремим да се справяме все по-добре.
Коя е основната съставка за успеха във вашата сфера?
Без съмнение креативността. Ние вършим работата си различно, а и нейтив рекламата е нещо сравнително ново. Всички говорят за нея, но много малко компании в действителност знаят как да я осъществяват. Но креативността е ключова за това да намираш нетрадиционни решения на проблемите.
Какви са плановете ви за развитието на компанията?
За тази година са да достигнем до колкото се може повече издатели. Вече работим с някои доста влиятелни имена и разширяваме контактите си. Надяваме се да удвоим броя на издателите, които са наши клиенти. Искаме да привлечем и още партньори от сферата на рекламата.
Редактор: Деница Райкова
Коментари