Значителна промяна ще направи социалната мрежа Facebook. В News Feed секцията вече ще се дава предимство на постове и снимки на семейството и приятелите за сметка на съдържанието от търговски марки, медии, известни личности и други страници, освен ако това съдържание не бъде подсилено под формата на реклама. Това съобщава Reuters.
Реформата е най-сериозната в социалната мрежа през последните години. Досега Facebook поставяше като приоритет съдържанието, което сложните ѝ компютърни алгоритми преценяваха, че ще провокира потребителя да хареса или коментира.
Още вчера основателят на социалната мрежа Марк Зукърбъг написа в профила си, че стремежът вече ще бъде да се помага на потребителите да имат "по-смислени социални контакти".
"Когато въведем това, ще виждате по-малко публикации на фирми, марки и медии", допълни той.
Преди дни пък Зукърбърг обяви, че личното му предизвикателство е да "оправи Facebook". Милиардерът допълни, че иска да се съсредоточи върху предпазване на потребителите от тормоз и държавна намеса и да гарантира, че времето във Facebook време е "добре прекарано".
Коментари