От Apple обявиха, че в периода 16-19-ти март са продали повече от 3 милиона таблета iPad3, информира informationweek.com.
Новият iPad бе пуснат в продажба в САЩ, Австралия, Канада, Франция, Германия, Хонг Конг, Япония, Пуерто Рико, Сингапур, Швейцария, Обединеното кралство, както и Американските Вирджински острови.
iPad3 е най-продаваният таблет, който се превърна в абсолютен блокбъстър.
Клиентите ни страшно харесаха новите функции на iPad3 и най-вече високата разделителна способност на дисплея. Нямаме търпение този петък да го пуснем в продажба в останалата част на света, сподели старшият вицепрезидент по международен маркетинг на Apple Филип Шилер.
Три милиона продадени таблета за четири дни без съмнение е впечатляващ факт. От компанията коментираха, че новият iPad е имал рекордна седмица. Нека се опитаме да сложим „три милиона” в перспектива.
През последното тримесечие на 2011 година, Apple продават 15,4 милиона таблета iPad. Това са 15,4 милиона за 90-дневен срок, който включва важния период на празниците.
Apple продава 11,12 милиона таблета през предходното тримесечие и повече от 40 милиона за цялата 2011-та година.
Нови данни на Strategy Analytics показват, че iPad държи 57% от глобалния пазар на таблети.
Това обаче е спад от предходната година, когато бе 69%.
Делът на базираните на Андроид устройства на глобалния пазар е нараснал от 29% за 2010-та година на 39,1% през 2011-та. Ако Андроид отбележи още напредък, през 2012 година Apple и Гугъл могат да станат равнопоставени конкуренти на пазара за таблети.
Но засега нито един производител на таблети не се справя толкова добре колкото Apple.
Коментари