Huawei очаква 42% ръст на приходите от бизнеса с потребителски продукти през изминалата 2016 г. Предварителните данни сочат приходи в размер на 178 милиарда юана, с което компанията затвърждава стабилния си растеж за пета поредна година, предаде TechNews.
Доставките на смартфони са достигнали 139 милиона бройки, с 29% ръст на годишна база, съобщи официално Huawei Consumer Business Group (CBG). Според IDC, ръстът на глобалния износ на смартфони е само 0,6% през 2016 г., което означава, че Huawei превъзхожда пазара като цяло.
„Въпреки тежките условия на пазара, Huawei CBG продължава да расте с водещи темпове в индустрията. Това може да бъде отдадено на нашия потребителски ориентиран подход да се фокусираме върху създаването на стойностни иновации, както и на нашия дългосрочен ангажимент в създаването на една премиум марка”, коментира резултатите Ричард Ю, изпълнителен директор на Huawei CBG.
През 2017 г. компанията ще подсили мрежата си за доставки, каналите за дистрибуция, научноизследователската и развойна дейност, услугите и други аспекти от бизнеса си.
Според проучвания на IPSOS, глобалното разпознаване на Huawei се е покачило от 76% на 81% през 2016 г. Предпочитанията и препоръките на чуждестранните потребители спрямо Huawei са се покачили с 66,7% и респективно със 100% от 2015 г. Данните сочат, че 31% от чуждестранните потребители на Huawei принадлежат към топ 30-те процента на хората с най-висок доход в своите държави.
Коментари