Приложението за комуникация Snapchat губи популярността си. През третото тримесечие 186 млн. потребители са го използвали ежедневно, което е с 2 млн. по-малко в сравнение с предходното тримесечие. Това става ясно от данни, публикувани от компанията и цитирани от CNET.
Според изпълнителния директор Еван Шпигел спадът е предимно от хора, които използват смартфони с Android. Компанията разработва нова версия на приложението специално за тази операционна система, но не е ясно кога ще бъде готова тя.
Все пак Snap успя да надмине очакванията на Wall Street по отношение на финансовите резултати през тримесечието. Приходите скачат на годишна база с 43 на сто до 298 млн. долара, надминавайки средните очаквания на анализаторите за 283,4 млн. долара, а нетната загуба се свива от 443 млн. до 325 млн. долара.
Приложението Snapchat е популярно във възрастовата група 13 - 34 години в САЩ и Европа, но компанията се опитва да разшири таргета си.
Коментари