Facebook вече обяви финансовите си резултати за последното тримесечие и цялата 2015 година и очевидно няма от какво да се оплаче. Данните показват ръст в приходите и печалбата, както и в броя на потребителите, които използват социалната мрежа - те вече са над 1,5 млрд. души.
За да илюстрира още по-конкретно успеха на компанията, The Guardian публикува информация за това по колко печели тя от всеки регистриран в сайта потребител. Разделението по региони показва, че европейците "струват" около три пъти по-малко от хората, които живеят в Северна Америка. Американските и канадските потребители се оценяват на 13.54 долара, докато при жителите на ЕС стойността е едва 4.50 долара. Хората, които обитават Азия, носят по 1,59 долара на Facebook, а онези в графа "останалият свят" - по 1,22 долара.
Последното тримесечие и зимните празници са причината през тази част от годината цифрите да са най-високи на всички континенти. Разликата в отделните региони се дължи на различните бюджети за реклама, които се инвестират във всеки от тях.
Това, че Facebook трудно оценява своите потребители на повече от 10 долара, изглежда странно на фона на впечатляващите приходи, които тя генерира всяко тримесечие, коментират анализатори.
Коментари