Пазаруване от следващо поколение


Пазаруване от следващо поколение
Снимка:

В днешното Свързано Общество, където вниманието на хората, често почти несъзнателно, е постоянно раздвоено между физическия свят и интернет, скоро ще стане безсмислено да говорим за онлайн и офлайн като две отделни реалности.

Хората са все по-свързани с интернет – близо 40% от потребителите на смартфони по света влизат в интернет преди да станат сутрин – и огромният ръст в потреблението на мобилни приложения се отразява значително и на поведението на потребителите при пазаруване.

Това е статуквото, което е описано в доклада за потребителското поведение от следващо поколение, съставен от Копенхагския Институт за Бъдещи Науки, съвместно с Ericsson ConsumerLab.

Докладът, който се базира на данни, събрани в САЩ през 2012 г., показва че смартфоните вече играят сериозна роля в процеса на пазаруване. Четири на всеки десет потребители на смартфони в Съединените Щати използват телефона си, за да извършват малки плащания, да сканират продуктови баркодове или да свалят купони.

Докладът идентифицира един феномен, който най-добре може да бъде описан като „пазаруване от следващо поколение”. Този феномен се появява в резултат на желанието на клиентите да комбинират най-добрите аспекти на пазаруването на място и онлайн пазаруването. С други думи, потребителите искат да могат да видят, докосват и изпробват продуктите, да правят сравнения между цените и да имат достъп до разширена продуктова информация без да се налага да чакат на опашка, за да направят покупка.

Потребителите правят пазаруването част от естествения поток на всекидневния си живот. В резултат те искат приложения, които правят изживяването по време на пазаруване удобно и не хаотично. Точно, както хората желаят достъп до интернет навсякъде и по всяко време, така искат да могат да пазаруват в момента, в който изпитат нужда от даден продукт. Търговците трябва да разберат и да посрещнат тези нужди, ако искат да бъдат успешни в следващите години, коментира Майкъл Бьорн, шеф на отдел Проучвания в Ericsson ConsumerLab.

Като цяло, потребителите на смартфони са по-заинтересовани в онлайн пазаруването от тези, които нямат смартфони. В 8 от общо 12 продуктови категории, които са били анализирани, потребителите са предпочели комбинация от пазаруване на място и онлайн пред опцията само за онлайн пазаруване.

 

  • Етикети:

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.72168
  • GBP
    1
    2.27758
  • JPY
    100
    1.20745
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички