Ако имате Android телефон, вероятно теглите всички приложения, от които имате нужда, от Google Play Store. Понякога обаче и с тази услуга се появяват проблеми. От Make Use Of ни дават съвети какво да правим, когато нещата се объркат.
1. Спрете приложението, почистете кеша и данните
Google Play Store разчита на други процеси, които работят тихо във фонов режим. Всеки път, когато изтривате Google Play Store, е добре да направите същото и с Google Services, и Google Framework Services. По желание може също така да изтриете данните за Download Manager. След като изтриете данните, рестартирайте вашето устройство. За целта отидете в Settings, навигирайте до Apps и намерете таба „All“. Изберете Google Play Services и отидете до „Force Stop“, за да спрете приложението. След това изберете „Clear Cache“. Можете да използвате и „Clear data“, което също изтрива кеша, но изисква от вас отново да влезете в услугата.
2. Превключете от данни на Wi-Fi
Много приложения няма да се инсталират, ако интернет връзката ви е лоша. За да превключите от мобилни данни на Wi-Fi, просто се свържете с Wi-Fi мрежа.
3. Деинсталирайте и повторно инсталирайте приложението Google Play Store
Дори и това може да помогне. Понякога актуализациите на Google Play просто не работят. За да направите това отидете в настройките, потърсете Google Play Store и натиснете бутона „Uninstall Updates“. Това ще ви върне към първоначалната версия на Google Play (тази, която първо сте били инсталирали на вашето устройство).
4. Обновете Google акаунта си
Отворете Settings и изберете „Accounts“. След това изберете акаунта, който ви създава проблеми. Изберете иконата с три вертикални точки, разположена в горния десен ъгъл на екрана, а след това опцията „Remove account“. Можете да добавите отново профила си от менюто „Accounts“.
Ето и някои от най-често срещаните кодове за грешки. Имайте предвид, че повечето от тях се решават по един от горните 4 начина:
- Error 498: Кеш паметта на телефона е пълна
- Error 919: Вътрешната памет на телефона не може да поеме повече приложения. Ще трябва да деинсталирате ненужните приложени, за да продължите.
- Error 403: Вие използвате два различни профила в Google на едно и също устройство.
- Error 927: Play Store вече е актуализиран, така че няма причина да не може да го достъпите. Просто изчакайте, докато не завърши напълно актуализацията.
- Error 101: Имате твърде много приложения инсталирани на устройството си. Опитайте да изтриете някои.
- Error 919: Вашите Access Point Name настройки не са коректни. Изисква се получаване на правилните APN настройки и преконфигуриране на вашето устройство.
Коментари