Най-честите проблеми в Google Play и как да ги разрешим


Най-честите проблеми в Google Play и как да ги разрешим
Снимка: Thinkstock

15856

Ако имате Android телефон, вероятно теглите всички приложения, от които имате нужда, от Google Play Store. Понякога обаче и с тази услуга се появяват проблеми. От Make Use Of ни дават съвети какво да правим, когато нещата се объркат. 

1. Спрете приложението, почистете кеша и данните

Google Play Store разчита на други процеси, които работят тихо във фонов режим. Всеки път, когато изтривате Google Play Store, е добре да направите същото и с Google Services, и Google Framework Services. По желание може също така да изтриете данните за Download Manager. След като изтриете данните, рестартирайте вашето устройство. За целта отидете в Settings, навигирайте до Apps и намерете таба „All“. Изберете Google Play Services и отидете до „Force Stop“, за да спрете приложението. След това изберете „Clear Cache“. Можете да използвате и „Clear data“, което също изтрива кеша, но изисква от вас отново да влезете в услугата.

2. Превключете от данни на Wi-Fi

Много приложения няма да се инсталират, ако интернет връзката ви е лоша. За да превключите от мобилни данни на Wi-Fi, просто се свържете с Wi-Fi мрежа.

3. Деинсталирайте и повторно инсталирайте приложението Google Play Store

Дори и това може да помогне. Понякога актуализациите на Google Play просто не работят. За да направите това отидете в настройките, потърсете Google Play Store и натиснете бутона „Uninstall Updates“. Това ще ви върне към първоначалната версия на Google Play (тази, която първо сте били инсталирали на вашето устройство).

4. Обновете Google акаунта си

Отворете Settings и изберете „Accounts“. След това изберете акаунта, който ви създава проблеми. Изберете иконата с три вертикални точки, разположена в горния десен ъгъл на екрана, а след това опцията „Remove account“. Можете да добавите отново профила си от менюто „Accounts“.

Ето и някои от най-често срещаните кодове за грешки. Имайте предвид, че повечето от тях се решават по един от горните 4 начина:

- Error 498: Кеш паметта на телефона е пълна

- Error 919: Вътрешната памет на телефона не може да поеме повече приложения. Ще трябва да деинсталирате ненужните приложени, за да продължите.

- Error 403: Вие използвате два различни профила в Google на едно и също устройство.

- Error 927: Play Store вече е актуализиран, така че няма причина да не може да го достъпите. Просто изчакайте, докато не завърши напълно актуализацията.

- Error 101: Имате твърде много приложения инсталирани на устройството си. Опитайте да изтриете някои.

- Error 919: Вашите Access Point Name настройки не са коректни. Изисква се получаване на правилните APN настройки и преконфигуриране на вашето устройство.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички