Пиар агенция Intelday Solutions, основана през 2001 г., обяви всеобхватен ребранд, който включва ново лого, име, уебсайт и профили в социалните медии. От днес Intelday Solutions ще се нарича d:istinkt, отбелязвайки нов етап в развитието на комуникационната агенция с утвърдени в бранша позиции от цели две десетилетия.
Наред с традиционни пиар и пъблик афеърс услуги и BTL, агенцията добавя към портфолиото си и услуги в сферата на бранд планиране и консултации, стратегически криейтив, активации и управление на дигитални медии, медийни проучвания и управление на инфлуенсъри.
„Изключително съм щастлив да обявя новия ни бранд“, каза Боян Иванович, главен изпълнителен директор на d:istinkt, който ръководи промяната. „d:istinkt отразява изцяло еволюцията на компанията и амбицията ни да предоставяме креативност, опит и медийни стратегии, които постигат устойчив бизнес растеж и стремително нарастване на резултатите и ангажираността.“
За ребрандирането d:istinkt се довери на водещите в дизайна и криейтива агенции eDesign и proof. Така към новото име, бранд и визуална идентичност на агенцията се прибавят и нов ултрамодерен уебсайт и профили в социалните медии, вкл. Facebook, Instagram и LinkedIn.
Екипът на d:istinkt е отличен с множество награди за креативността на своите кампании, които помогнаха на редица брандове, като HeleCloud, да се развият значително. Сред настоящите клиенти на агенцията са Telenor България, Lidl, Samsung Climate Solutions, издателство Klett България, Speedy, SOBI, Reckitt Benckiser, Европейски парламент, Европейска комисия и др.
Коментари