Таблетът на Apple - iPad регистрира по-малко продажби заради конкурента на Amazon – Kindle Fire, съобщава NewTrend.
Агенцията Morgan Keegan изчислява, че Apple e продала приблизително 13 млн. от своите таблети през последното тримесечие на 2011 г., като най-големият бум разбираемо е бил по време на коледните празници, но се оказва с 2 млн. по-малко от предишната и прогноза.
Междувременно Amazon твърди, че по време на празниците са продавани по 1 млн. Kindle устройства, като в това число влиза и таблетът Kindle Fire. Освен това, ритейлърът твърди, че той е най-продаваният продукт, разбивайки всички класации по Коледа.
Kindle Fire e най-успешният продукт, който някога сме пускали – той е най-продаваният във всички сайтове на Amazon в продължение на 11 седмици, като вече сме продали милиони бройки и произвеждаме още толкова, за да посрещнем високото търсене, съобщава Дейв Лимп, вицепрезидент на бизнесa с Kindle устройствата.
Според Keegan продажбите на Kindle Fire са между 4 и 5 млн. бройки и определено са основният виновник за намалените продажби на iPad през последните месеци на 2011 г.
Amazon до толкова засяга Apple, че из дистрибуционните канали на последната се появиха спекулации, че смята да стартира по-малки версии на iPad-a, за да може да конкурира Kindle Fire и другите 7-инчови таблети.
Коментари