Ново изследване на използването на интернет от британците показа, че жените са два пъти по-зависими от социалните мрежи от мъжете.
Над 2000 британци били анкетирани в рамките на изследването, поръчано от британската телекомуникационна компания BT. Тя изследвала навиците на интернет потребителите и различията между мъжете и жените в използването на глобалната мрежа, съобщава БГНЕС.
Изследването установило, че над половината от жените потребителки използвали социалните мрежи като Туитър и Фейсбук, докато само 34% от мъжете признали, че прибягват до тях.
Освен това 18% от жените смятат, че, ако интернет престане да съществува, ще им липсват най-много социалните мрежи. Само 7% от представителите на силния пол споделят това мнение, като повечето от тях заявили, че най-много ще им липсват административните улеснения като например интернет банкирането.
Допитването опровергава някои популярни стереотипи, свързани с начина, по който двата пола използват интернет.
Например, то показва, че 9% от жените играят онлайн игри спрямо едва 8% от мъжете, а 13 на сто от мъжете използват сайтове за споделяне на съдържание като Flickr, YouTube и Vimeo спрямо само 6% от жените.
Статистиката сочи още, че докато повечето жени използват интернет за проучвания, например търсене на изгодни покупки, повечето мъже прибягват до глобалната мрежа, за да допълнят или разширят познанията си по различни теми.
Коментари