Изложители в панаира: С няколко сделки покрихме разходите за участие


Изложители в панаира: С няколко сделки покрихме разходите за участие
Снимка:

Сделки, покриващи разходите за участие в Международния технически панаир, направиха доста изложители по време на деловия форум, който се проведе от 24 до 29 септември 2012 г. в Пловдив.

Те очакват и още продажби, които са били договорени през панаирната седмица. Някои от фирмите вече се подготвят за представянето си през следващата година като резервират по-атрактивни места и формират по-големи експозиции.

В първия ден сключихме договори на стойност 500 000 лева за 10 нискоенергийни къщи, които показахме като иновация, заяви Михаил Михов, президент на „МКМ груп“ пред Нова българска телевизия. През всичките години, в които сме били на Есенния панаир, инвестицията за участие се изплаща за 1-2 дни, добави той.

Компанията стартира с договори за 185 милиона евро на миналогодишното издание. Сега продаде над 30 нискоенергийни къщи. До последните минути на изложението на щанда на МКМ се водеха преговори, а от компанията са сигурни, че повечето ще доведат до реални договори.

За следващото издание на Международния технически панаир вече се подготвя „Зет и Ем Прайвит Ко”, която през последните 3 години е най-големият изложител.

„Показахме няколко специфични машини за тунелостроене и изграждане на мостове. Те предизвикаха най-голям интерес, затова през 2013 г. ще има повече модели“, каза Николай Младжов, управител на „Зет и Ем Прайвит Ко” и официален дилър на HITACHI Construction Machinery Europe за България, която предлага машини за строителството и минния отрасли.

От 15-те експоната са продадени 3, а още два са договорени. “И сделките, и контактите, които направихме, напълно оправдават участието. Разходите се изплащат във всеки случай – и директно със сделките, и в по-дългосрочен план като намиране на клиенти, както стана миналата година“, добави Николай Младжов.

Идват повече професионалисти, по-малко туристи и това е добре – така описа своите впечатления Карим Хасун от асеновградската фирма за металообработващи машини „Милко“. „15 години сме на панаира и винаги оставаме доволни. Станахме по-големи заради него“, коментира бизнесменът.

„Това е международният форум, на който българските фирми и производители имат възможност да се срещнат с партньори и клиенти. За нас той винаги е успешна проява, защото е единственото място, където лице в лице общуваме с крайните потребители, чуваме техните мнения и оценки“, категорична е Деляна Янева от фирма „Ерато“, която предлагаше отоплителни системи и съоръжения за използване на възобновяеми енергийни източници.

Привличаме качествени и стойностни посетители, а резултатите със сигурност ще видим през следващите месеци, обяви Валери Симеонов, управител на „Мадара“, която традиционно е сред най-големите изложители и на Есенния панаир, и на Международната селскостопанска изложба „Агра“. 

Сега „Мадара“ споделяше успеха си с други фирми като предлагаше работа на подизпълнители. Присъствието тук ни беше доста ползотворно, обобщи Валери Симеонов пред Нова българска телевизия.

След едногодишно прекъсване на Техническия панаир се завърна Агенция за подпомагане и интернационализация на италианските предприятия в чужбина (ИЧЕ), която организира официалното участие на Италия. „Фирмите са изключително доволни от това завръщане, защото за тях е помощ за навлизане на чуждестранни пазари. Кризата влияе и на изложителите, и на посетителите, но организацията е много добра и през 2013 г. отново ще бъдем тук“, заяви Алесандро Греко. Участието ни е от значение, тъй като това е най-важната среща на технологичния сектор на Балканите, смятат от ИЧЕ.

Динамичната атмосфера и новостите на ЕСЕН 2012 накараха собственици на фирми да удължат престоя си. Обикновено те са на щандовете само в началото, но сега мнозина останаха до края. Сред тях беше и собственикът на „Евромастер импорт експорт“, която взе златен медал за мултифункционална дървообработваща машина и сключи сделки за нея.

Фирма „Литекс Моторс“, произвеждаща българските автомобили с марката „Great Wall”, е реализирала 10 продажби и успяла да договори още близо 50 коли, според информация от компанията.

Тя беше сред участниците в „Автомобилен салон Пловдив“, където бяха изтъргувани 21 коли още в първия ден на изложението. До края дилърите отчетоха по 10-15 сделки.

Големи изложители обогатиха своето представяне, разчитайки не само на директните срещи, а и на виртуални. Чрез видеовръзка техни колеги и партньори от чужбина наблюдаваха на живо какво става по щандовете и така също видяха Есенния панаир в Пловдив.

  • Етикети:

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.72168
  • GBP
    1
    2.27758
  • JPY
    100
    1.20745
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички