Средностатистическият интернет потребител прекарва повече от 50 минути дневно в социалната мрежа Facebook и други приложения на компанията. С това се похвали нейният ръководител Марк Зукърбърг при обявяването на финасовите резултати за първото тримесечие, предаде TechCrunch.
От началото на годината Facebook спечели 5,38 милиарда долара, което надмина прогнозите на анализаторите.
„Хората по света прекарват повече от 50 минути средно във Facebook, Instagram и Messenger … това дори не включва WhatsApp”, заяви Зукърбърг. Статистиката се отнася до глобалните потребители на всичките приложения заедно или по отделно.
През юли 2014 година Зукърбърг съобщи, че американските потребители прекарвават 40 минути дневно в социалната мрежа. Новата завишена статистика обаче се отнася до целия свят.
В бизнес модела на Facebook това време на ползване е от голяма полза за продажбата на различните видове рекламни услуги, предвидени в платформите. Постоянното повишаване на времето във виртуална комуникация обаче може да има отрицателен социален ефект в реалния свят, а предвид огромните си печалби компанията на Зукърбърг може би трябва да обърне внимание и на този аспект.
Коментари