Днес Гугъл пусна нова услуга, която позволява на компаниите да трансформират по-лесно сайтовете си в мобилни версии за смартфон.
С това Гугъл се надява да подобри лидерството си в областта, информира fortune.cnn.com.
Новата услуга е част от кампанията й „Go Mobile”. Инициативата цели да подтикне компаниите към по-добро използване на мобилните платформи, включително за телефони и таблети.
Само за 9 долара на месец Гугъл предлага поддръжка на мобилна верисия на сайта на компаниите. Интерфейсът ще бъде съвместим с тъчскрийн технологията и ще наподобява апликация на Епъл.
Благодарение на услугата, фирмите могат да проектират свой мобилен сайт или да оставят Гугъл да генерира такъв вместо тях.
„Всеки, който се е опитвал да разгледа нормален сайт през телефон, знае колко е ужасно”, споделя Денис Минк, главен маркетингов директор на DudaMobile.
Гугъл използва технологията на DudaMobile, за да генерира сайтовете.
Търсачката-гигант има сериозна преднина на мобилния пазар. Според Нилсен (NLSN) почти половината мобилни потребители в САЩ притежават смартфон. Около половината от тях използват Андроид на Гугъл. С този ход компанията иска да разшири още повече своето влияние в сферата.
Гугъл цели да помогне на компаниите в оптимизацията на сайтовете им за мобилната мрежа. Някои компании не правят крачка към мобилното пространство, въпреки появата на смартфон браузъруте, които разчитат всичко.
Според анализ на Spero 62% от 20 000 рекламодателите на Гугъл не разполагат с мобилен сайт.
Бизнесите са закъснели с тази потребителска тенденция, защото не знаят какво точно да правят, коментират от Spero.
Коментари