Facebook въвежда рекламен формат за по-висока ангажираност


Facebook въвежда рекламен формат за по-висока ангажираност
Снимка:

445

Facebook стартира Newsfeed Reach Block, чисто нов рекламен формат oт семейството на Facebook Premium, който предлага на марките във Facebook възможността, ефективно да общуват с потребителите си директно на Newsfeed, най-интригуващото и активно място във Facebook.

Там където се случват 65% лайковете във Facebook, Newsfeed Reach Block гарантира 1.100.000 импресии от настолни и мобилни устройства в продължение на 24-часов период. Така че, защо Newsfeed Reach Block? Защото той може да генерира до 8 пъти по-висока ангажираност сравнено с реклами позиционирани от дясната страна на началната страница на Facebook.

Newsfeed Reach Block е достъпен чрез Thinkdigital, избраният партньор на Facebook в България и пет други европейски страни.

Thinkdigital е създадена през 2006 година - е една от най-силните дигитални медийни  мрежи в Централна и Източна Европа, с присъствие в България, Гърция,  Румъния , Кипър, Албания и Унгария. Тя предоставя на рекламодателите и агенциите услуги, за да таргетират своята аудитория по най-ефективния начин. Thinkdigital е и официален представител на продажбите за Facebook, MSN, Windows Live продукти и Mediamind в Югоизточна Европа.

  • Етикети:

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички