Facebook стартира Newsfeed Reach Block, чисто нов рекламен формат oт семейството на Facebook Premium, който предлага на марките във Facebook възможността, ефективно да общуват с потребителите си директно на Newsfeed, най-интригуващото и активно място във Facebook.
Там където се случват 65% лайковете във Facebook, Newsfeed Reach Block гарантира 1.100.000 импресии от настолни и мобилни устройства в продължение на 24-часов период. Така че, защо Newsfeed Reach Block? Защото той може да генерира до 8 пъти по-висока ангажираност сравнено с реклами позиционирани от дясната страна на началната страница на Facebook.
Newsfeed Reach Block е достъпен чрез Thinkdigital, избраният партньор на Facebook в България и пет други европейски страни.
Thinkdigital е създадена през 2006 година - е една от най-силните дигитални медийни мрежи в Централна и Източна Европа, с присъствие в България, Гърция, Румъния , Кипър, Албания и Унгария. Тя предоставя на рекламодателите и агенциите услуги, за да таргетират своята аудитория по най-ефективния начин. Thinkdigital е и официален представител на продажбите за Facebook, MSN, Windows Live продукти и Mediamind в Югоизточна Европа.
Коментари