Социалната мрежа Facebook позволи рекламата на криптовалути и свързано съдържание от предварително одобрени рекламодатели. Забраната ѝ на реклами, свързани с бинарни опции и първично предлагане на виртуални валути, обаче остава, предаде Reuters.
През януари Facebook забрани рекламите, които промотират финансови продукти и услуги, често свързвани с измами или проблемни промоционални практики.
"Ще чуем обратната връзка, ще видим колко добре работи тази политика и ще продължим да проучваме тази технология, така че ако е необходимо, да можем да я ревизираме във времето", коментира продуктовият мениджър на Facebook Роб Ледърн.
Всъщност забраната за реклами на криптовалути влезе в сила още в края на януари тази година. Тогава стана ясно, че тя ще бъде прилагана и в останалите платформи на компания та– приложението за видео и снимки Instagram, както и Audience Network.
Коментари