Facebook ще даде на повече компании достъп до услугата за изпращане на платени рекламни лични съобщения до потребителите. Става дума за т.нар. "спонсорирани съобщения", които вече се тестват, пише TechCrunch.
Съобщенията ще идват от профилите на съответната компания. Facebook ще следи строго типа на съобщенията и колко често се изпращат те. Целта е потребителите да не бъдат отблъснати от твърде много реклами и да не се злоупотребява с тях. Все още конкретните правила и критерии се изясняват, затова и тестовият период продължава, коментира Дейвид Маркъс, вицепрезидент на Facebook и ръководител на екипа, който развива Messenger.
Той допълва, че както компанията ще контролира броя и типа на съобщенията, така и потребителят ще има тази възможност. Потребителите ще могат да блокират получаването на платени съобщения от даден профил, но да продължат да получават обикновените съобщения. Така и самите рекламодатели и компании ще имат интерес да не притесняват потенциалните си клиенти твърде често и да им пращат реклами, които може да са от реална полза на хората.
Освен това не всички рекламни съобщения ще активират изпращането на уведомление. Някои просто ще се "качват" най-горе в списъка с получени съобщения, но няма да призовават потребителя да ги отваря. "Много сме внимателни и искаме да гарантираме качествено изживяване за всички", коментира Маркъс.
Коментари