Вчера Facebook пусна официално своята нова социална мрежа за бизнес потребители, с която става пряк конкурент на позната ни вече платформа за професионални контакти LinkedIn, купена по-рано тази година от Microsoft за над 26 млрд. долара.
Новата услуга се нарича Workplace by Fаcebook, известна досега като Facebook at Work. Мрежата изглежда по същия начин като Facebook – с лента новини и групи. Позволява организиране на индивидуални и групови чатове, обмен на файлове, масови покани за корпоративни събития и групи за съвместни проекти, пише TechNews.
Общуването между потребителите на Workplace by Fаcebook става в пълна изолация от личните им профили във Facebook, дори ако двете мрежи са пуснати на един смартфон. Зукърбърг и екипа му обещават високо ниво на сигурност и конфиденциалност на информацията.
Бизнес моделът на Workplace by Fаcebook се основава на месечни такси за един активен потребител, като цените варират от 1 до 3 долара, в зависимост от броя на потребителите. Мрежата премина двугодишни тестове с участието на 60 хиляди компании от целия свят.
Коментари