В нехарактерен стил Apple поднесе извинение на своите потребители. Поводът е проблем с картографската услуга в операционната система iOS 6, която излезе по-рано този месец, съобщи TechNews.bg.
Изпълнителният директор Тим Кук публикува на сайта на Apple отворено писмо, в което поднася извинения на потребителите за възможните неудобства, както и за това, че разработката не оправдава техните очаквания. Кук посочва също, че Apple работи упорито по усъвършенстване на своя продукт и отстраняване на недостатъците.
Любопитен факт е, че CEO-то на Apple измени на принципа на компанията да не споменава конкурентни продукти. Тим Кук предлага на потребителите да ползват алтернативни решения от рода на Bing, MapQuest и Wazeе, докато трае доработката на фирмените карти Maps, като си свалят съответните приложения от App Store.
Вариант също така са уеб версиите на картите на Nokia и Google. Картографската услуга на Apple ще бъде подобрявана постепенно с натрупване на опит и отзиви от потребителите.
Същевременно, интересът към картографските услуги в App Store расте. Отчитайки това, компанията ги отдели в специална секция "Featured", за да улесни потребителите в търсенето им. Google Maps обаче липсва там, тъй като интернет компанията все още не е пуснала отделно приложение в App Store.
В новата iOS 6 заедно с Google Maps е налична и собствена картографска услуга на Apple, която предизвика недоволство от страна на много потребители. Оплакванията са свързани с фактически неточности - например грешни улици и др.
Коментари