Българска кампания спечели първо място в световен конкурс за дигитални проекти


Българска кампания спечели първо място в световен конкурс за дигитални проекти
Снимка: SiteMedia

2624

Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News определи SiteMedia Consultancy за победител в категория Online Community в престижната си класация Digital PR Awards 2019 с кампанията #daretoWOWandCare, реализирана за бранда NIVEA на "Байерсдорф България". Кампаниите в престижната класация са оценявани по постигнатите резултати, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, креативност, използване на дигитални мрежи, работа с онлайн общности, цялостно отношение към работния процес и много други. Церемонията по връчване на наградите ще се състои на 18 октомври в Ню Йорк.

Освен наградата в категория Online Community, SiteMedia Consultancy има и две други номинации за кампанията #daretoWOWandCare, реализирана за бранда Nivea на "Байерсдорф България" – за Influencer Communications и WOW! Campaign на годината. Последната категория отличава най-интересните, иновативни и впечатляващи кампаниите от всички категории за целия свят.

SiteMedia Consultancy се съревновава агенции и компании като Coca-Cola, HP Inc., Johnson & Johnson, S&P Global, AT&T, Ogilvy, Fleishman Hillard, Edelman и много други. Тя е единствената агенция от Източна Европа с награда и номинации на Digital PR Awards 2019.

"За нас е огромна чест да получим подобно високо отличие. Българска дигитална кампания да спечели в една категория и да получи още две номинации, включително за WOW-кампания за целия свят, от престижна комуникационна медия като PR News е признание за усилията ни и за българската професионална общност като цяло. За пореден път ще кажа, че българският ПР пазар е на световно ниво и името на България за пореден път се споменава с уважение на всички комуникационни форуми по всички континенти. Нашите кампании не отстъпват на гигантите в сферата и България вече служи за пример. Иновативност, креативност, даже емоционалното WOW, това се чува за българските кампании", сподели Любомир Аламанов, генерален мениджър на SiteMedia Consultancy.

"Щастливи сме, че екипът на "Байерсдорф България" ни се довери да направим нещо изцяло ново в дигиталния свят с кампанията на Nivea #daretoWOWandCare. Освен, че кампанията е една от първите, реализирани само с нано-инфлуенсъри в социалните медии, тя е и прекрасен пример за комуникациите на 21-и век. Можем да се гордеем, че в България правим кампании за Community Branding на световно ниво. Всички успехи на общността ни през последните години показват, че сме на прав път и усилената работа се възнаграждава", допълни Аламанов.

Пълният списък с всички финалисти в Digital PR Awards 2019 може да видите ТУК.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички