Всички договори за телеком услуги не подлежат на автоматично подновяване.
Това поясняват днес от Виваком във връзка със сигнали на клиенти, свързани с влизането в сила на промените в Закона за електронните съобщения и действието му върху настоящите договори на потребителите.
Забраната на спорната клауза влезе в сила на 29 декември 2011 г., но се прилага както за бъдещите, така и за настоящите договори на клиентите на всички мобилни и телеком оператори у нас.
Това означава, че всеки потребител, чийто срок на договора е изтекъл веднъж, но е бил автоматично подновен без изричното му писмено съгласие, може да бъде прекратен без неустойки по всяко време.
Това става чрез едномесечно предизвестие и важи за всички договори, независимо дали са подновени автоматично преди или след влизането на закона в сила на 29 декември 2011 г.
Коментари