Служителите в представителните магазини на мобилни оператори заблуждават клиентите относно цените на предоставяните услуги. Това съобщава Би Би Си, като се позовава на проучване на Which? – сдружение на потребители.
Членове на организацията са посетили 39 магазина във Великобритания и са запитали техните служители дали цената на мобилната услуга ще остане непроменена за срока на договора, който им предлагат. В 82 процента от случаите предоставената информация е била неточна или непълна.
Мобилните оператори могат да се възползват от клауза в договорите, която им позволява да увеличават цените.
По данни на Which? През последната година 80 процента от големите мобилни компании са увеличили цените на предлаганите от тях услуги, въпреки че потребителите им вероятно са вярвали, че стойността на услугата е фиксирана. Често увеличението е с над 3 процента, коментират от организацията.
Коментари