Гореща линия събира сигнали за некоректни работодатели


Гореща линия събира сигнали за некоректни работодатели
Снимка:

1183

Социалното министерство пуска телефон, на който може да се оплакваме от некоректни работодателите, както и да получаваме информация за помощи, осигуровки и пенсии.

На телефон 0800 88 001 всеки гражданин може да подаде сигнал от 8 до 20 часа, като линията е безплатна, пише Новинар.

Сигналите се приемат от експерти на министерството, които могат веднага да реагират и да консултират обаждащите се. Всеки от операторите в кол центъра получава средно по 250-300 обаждания на ден с различни казуси.

Хората, набиращи номера на горещата телефонна линия, най-често се оплакват от неспазване на трудовото законодателство и от липсата на информация във връзка с някои задължения на работодателя.

Социалният министър Тотю Младенов обясни, че сигналите се обработват и се изпращат на компетентните институции, в случая на ГИТ, за да може да направи веднага проверка и да се предприемат съответните действия.

Ако решите да се жалвате от работодателя си, но се страхувате от уволнение, може да останете анонимен. Обажданията, постъпили след края на работното време центъра, се записват и прослушват на следващия работен ден.

  • Етикети:

Още от Труд и социална политика


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички