Инвеститори от Обединеното кралство са заинтересовани от възможностите за аутсорсинг в страната ни.
Интерес към България фирмите проявиха в рамките на най-престижния европейски форум в индустрията - Call Centre & Customer Management EXPO 2012, който се проведе преди броени дни в Лондон.
Над 200 компании от 15 страни участваха в тазгодишното изложение. Софика Груп, най-голямата българска аутсорсинг компания представи страната ни на форума.
„Считам, че тази година интересът на инвеститорите от Обединеното кралство към услугите на българския аутсорсинг пазар е доста по-голям от предишната година и тази вълна трябва да бъде използвана от всички заинтересовани страни в България”, коментира Стефан Бумов, изпълнителен директор на компанията.
Основните теми, които доминираха по време на конферентната част на изложението са възможностите за изнасянето на контакт център услугите в „cloud”среда, постигането на клиентска удовлетвореност при операции чрез мобилни услуги и използването на социални мрежи при управление на взаимоотношенията с клиенти.
Софика Груп представи възможностите за внедряване на тези технологии в съвременните контакт центрове и влиянието им върху качеството и оптимизацията на операциите им.
Изложението Call Centre & Customer Management EXPO събира над 5000 участници, 89% от тях са на ръководни позиции, които взимат решения за инвестиции и 68% разполагат с реални бюджети да инвестират през следващите 12 месеца.
От организаторите отчитат, че тазгодишното издание на форума е било най-посетеното откъм висши ръководители и мениджъри в сравнение с предишните.
Коментари