Американската кафе верига Starbucks обяви, че ще отвори още 3000 свои кафенета на територията на втората най-голяма икономика в света - Китай.
Предвижда се това да се случи до 2022 г. Така общият брой на обектите ѝ там ще надмине 6000, съобщава CNN Money.
Starbucks се надява да утрои приходите си чрез експанзията сред предпочитащите повече чай китайци.
През декември веригата отвори в Шанхай най-големия си обект изобщо в света.
Данните сочат, че като цяло бизнесът ѝ се разраства доста по-бързо в Азия, отколкото в САЩ. Приходите в Китай и Азиатско-тихоокеанския регион са скочили с 54% през последното тримесечие на годишна база. В същото време ръстът в САЩ, Канада и Латинска Америка е бил само 8 на сто.
Коментари