След като в началото на годината неочаквано намаляха, продажбите на втората най-голяма европейска верига за дрехи H&M се увеличават стабилно през юни, съобщи The Local. Приходите на компанията за периода 1 – 17 юни са нараснали с 14% на годишна база. Ако това ниво се задържи до края на месеца, H&M ще отбележи най-големия си ръст от септември 2012 г. насам.
В следствие на повишените продажби акциите на H&M на борсата поскъпнаха с 1%. Доскоро обаче положението на компанията не изглеждаше толкова добро. В края на май приходите й възлизаха на 4.66 млрд. шведски крони – с близо 20 млн. по-малко, отколкото предвиждаха специалистите. Данните на H&M за първото тримесечие на годината също показаха спад, подобно на тези на конкуренти марки като испанската Zara.
Въпреки променливата бизнес ситуация компанията възнамерява да продължи с плановете си за тази година. Тя предвижда отварянето на нови 350 магазина в целия свят, както и да започне да продава дрехи в САЩ онлайн. Към момента H&M има 2 908 магазина в света.
Коментари