Нова категория напитки - плодови бирени миксове, набират скорост на родния пазар, с което разнообразяват сравнително консервативната доскоро продуктова гама на бирите у нас.
Тази категория напитки е сравнително популярна и добре развита в Централна и Източна Европа, където консуматорите познават най-различни комбинации.
Пазарният им дял достига средно между 5 и 8%, а сред водещите европейски страни, в които този вид напитки са най-разпространени, са: Германия, Австрия, Унгария, Хърватия, Словакия и Чехия.
В Испания пазарният дял на нискоалкохолните напитки достига до 14%.
Тези пазарни резултати са предпоставка за подобни очаквания и към българския пазар, който има потенциала да се развие в тази посока и да достигне близки до тези стойности, смятат от пивоварната компания Загорка.
Българската марка има амбицията да развива категорията на бирените миксове, като предлага на пазара нови вкусове, създадени специално за българските потребители.
В началото на лятото пивоварната пусна на пазара новаторски продукт - Zagorka FUSION. Напитката комбинира плътния вкус на класическата бира Загорка с деликатната сладост на ароматно бяло грозде. Новият продукт е с нискоалкохолно съдържание – 2%.
Той е насочен към младите и динамични хора, които традиционно консумират коктейлни и нискоалкохолни напитки.
Новото предложение е представено на пазара в опаковки със смел дизайн в златно и лилаво – стъклена бутилка от 330 мл (препоръчителна цена 1,20 лв.) и кен от 500 мл (препоръчителна цена 1,30 лв.) и е вече в търговската мрежа.
Плодовите бири с вкус на лимон, са другите нови предложения, които заляха българския пазар в началото на лятото.
Коментари