Островът спира рекламите на слаб алкохол


Островът спира рекламите на слаб алкохол
Снимка:

572

На супермаркетите във Великобритания може да им бъде забранено да рекламират евтиния алкохол, според плановете на коалиционното правителство, пише вестник “Дейли Телеграф”.

Забраната, която ще е част от стратегията на властите срещу алкохола, ще бъде краят за веригите за търговия на дребно, като Теско и Асда, рекламиращи продажба на бира, вино и спиртни напитки с отстъпки.

Промоциите на супермаркетите от типа „три бутилки вино за 10 лири” или „светла бира на половин цена” се разглеждат като фактор допринасящ за разрастване на алкохолните запои в Обединеното кралство.

Мярката, все още обсъждана, ще забрани рекламите по телевизията и с плакати на евтин алкохол.

Супермаркетите използват подобни рекламни трикове около различни събития – футболни турнири, Коледа, почивни дни, с цел увеличаване на продажбите.

Очаква се за миналата година британците за първи път да са консумирали повече бира, купена от супермаркетите, отколкото в пъбовете.

  • Етикети:

Още от Потребителски стоки и услуги


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички