Седемнадесетото издание на Фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2016 ще се проведе от 15 до 17 септември 2016 г. Фестивалът има за цел да направи преглед на постиженията на българската реклама през 2015 и 2016 год. и да отличи най-добрите сред участниците в отделните категории.
Право на участие имат всички реклами и рекламни кампании, публикувани, излъчвани, организирани в периода 01.01.2015 – 28.07.2016 г. и не участвали в съответната категория в предишни издания на Фестивала.
Както и през миналата година, заявки ще се подават в 29 категории, от които 24 творчески и 5 медийни.
Крайният срок за подаване на заявките е 29.07.2016 г.
Вече е ясен съставът на журито, в което, по традиция влизат представители на агенциите – призьори от последните конкурси.
Председател на Творческото жури тази година ще бъде Васил Петраков, Творчески директор на DDB Sofia.
Останалите членове са:
Андрей Андреев – Вини, Creative Director, New Moment New Ideas Company
Богдан Русев ,Творчески директор, The Smarts;
Велина Мавродинова, Творчески директор, Ентусиазъм;
Иван Иванов, Creative Director, Ogilvy Group Bulgaria;
Ивелина Гичева, Творчески директор, Tribal Worldwide Sofia;
Константин Трендафилов, Криейтив директор, Saatchi & Saatchi;
Марин Костов – Мъро, Executive Creative Director & Partner , All Channels | Advertising;
Мария Милушева, Творчески директор, Noble Graphics;
Момчил Захариев, Творчески директор, NEXT-DC;
Надежда Трифонова, Creative Director, ЕнЕрДжи Криейтив Бутик;
Николай Ванчев, Творчески директор, Публисис София;
Тошка Иванова, Творчески директор, reforma.
Начело на Медийното жури ще бъде Диляна Драгомирова, Директор Връзка с клиенти в reforma.
В състава му влизат също:
Александър Гагов, Заместник-управител, MediaS Com
Владимир Стоилов, Director Client Leadership, Mindshare/Ogilvy Group
Иво Алтънов, Управляващ директор, Noble Graphics
Мария Григорова, Основател и управител, NEXT-DC
Милин Джалалиев, Управляващ партньор, Saatchi & Saatchi.
Коментари