Веригата за бързо хранене McDonald's ще придобие стартъп за изкуствен интелект с цел да оптимизира менютата си. Става дума за израелската компания Dynamic Yield, чиято технология ще позволи менюто да се променя автоматично на база фактори като атмосферни условия, време през деня, трафик, пише BBC.
Сделката ще се осъществи срещу 300 млн. долара.
Изкуственият интелект на Dynamic Yield определя например кои продукти е най-подходящо да се промотират в момента (да кажем, сладолед McFlurry в горещ летен ден) или информира клиентите кои опции са популярни в даден ресторант през този ден.
Технологията ще се приложи първо в drive-trough заведенията (покрай които минаваш с кола и поръчваш направо, без да се налага да слизаш) в САЩ.
Целта на McDonald's е да предложи "по-персонализирано преживяване" и по-успешно да подтиква клиентите да си купят допълнителни неща на база първоначалната им поръчка.
Коментари