Марката The King впечатли азиатците


Марката The King впечатли азиатците
Снимка:

555

Българската марка цигари The King на Кингс Табако, предизвика голям интерес на изложението Inter-tabac Asia в Манила, Филипините.

За първи път организаторите на най-голямото световно изложение на тютюневата индустрия в Дортмунд, предоставят възможност за провеждането на бизнес събитието и във филипинската столица. Това е първото за тази година представяне на българския производител на световно изложение.

Интересът на азиатските търговци беше концентриран основно върху мъжките марки на Кингс Табако.

"За нас този факт не е учудващ и ние отидохме на това изложение с нагласата, че акцентът ни ще бъде поставен върху мъжките марки, тъй като в азиатските държави процентът на мъжете пушачи е много голям в сравнение с този на жените – потребители на тютюневи продукти", обясниха от Кингс Табако.

60% от представителите на силния пол в Китай и Индонезия са пушачи, а във Филипините делът им е 40%.

„Отзивите за продуктите с марката The King бяха, че цигарите се отличават с плътен и силен аромат и автентичен ориенталски вкус. За нас е особена чест да чуем, че марката ни се приема добре в държави, които имат традиции в употребата на тютюневи изделия”, допълниха от Кингс Табако.

През миналата година компанията пусна на пазара първите по рода си опаковки от 10 броя 100-милиметрови цигари. Малко по-късно промениха опаковките на стандартните кутии като въведоха така наречените round corner опаковки (със заоблени ъгли). След месец предстои да се появи първата в света round corner кутия за 10 цигари за марката The King.

През 2011 година компанията отбеляза 96% ръст в продажбите си на външни пазари спрямо предходната 2010-та. Ръстът е тенденциозен и в сравнение с 2009-та година е почти 500%. Около половината от общото износно количество цигари на Кингс Табако се пада на марката The King.

С 12% са се увеличили продажбите на традиционният за компанията бранд през изминалата година. Продукцията на цигарения производител се предлага в над 30 държави на 4 континента. Най-успешни за „Кингс Табако” се оказват пазарите на Близкия Изток и Европа, където се реализират по около една трета от продажбите им. Относително голям – около 22%, е делът на експорта за Балканите, а останалите количества се разпределят между Азия и Африка.

Азия е регионът с най-голямо потребление на тютюневи изделия. Филипините са на 13-то място по обем пушени цигари като продажбите на тютюневи изделия стигат до 8 милиона кашона годишно. По-напред в класацията са Япония, Индонезия, Виетнам и Южна Корея.

 

 

  • Етикети:

Още от Потребителски стоки и услуги


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички