Българската марка цигари The King на Кингс Табако, предизвика голям интерес на изложението Inter-tabac Asia в Манила, Филипините.
За първи път организаторите на най-голямото световно изложение на тютюневата индустрия в Дортмунд, предоставят възможност за провеждането на бизнес събитието и във филипинската столица. Това е първото за тази година представяне на българския производител на световно изложение.
Интересът на азиатските търговци беше концентриран основно върху мъжките марки на Кингс Табако.
"За нас този факт не е учудващ и ние отидохме на това изложение с нагласата, че акцентът ни ще бъде поставен върху мъжките марки, тъй като в азиатските държави процентът на мъжете пушачи е много голям в сравнение с този на жените – потребители на тютюневи продукти", обясниха от Кингс Табако.
60% от представителите на силния пол в Китай и Индонезия са пушачи, а във Филипините делът им е 40%.
„Отзивите за продуктите с марката The King бяха, че цигарите се отличават с плътен и силен аромат и автентичен ориенталски вкус. За нас е особена чест да чуем, че марката ни се приема добре в държави, които имат традиции в употребата на тютюневи изделия”, допълниха от Кингс Табако.
През миналата година компанията пусна на пазара първите по рода си опаковки от 10 броя 100-милиметрови цигари. Малко по-късно промениха опаковките на стандартните кутии като въведоха така наречените round corner опаковки (със заоблени ъгли). След месец предстои да се появи първата в света round corner кутия за 10 цигари за марката The King.
През 2011 година компанията отбеляза 96% ръст в продажбите си на външни пазари спрямо предходната 2010-та. Ръстът е тенденциозен и в сравнение с 2009-та година е почти 500%. Около половината от общото износно количество цигари на Кингс Табако се пада на марката The King.
С 12% са се увеличили продажбите на традиционният за компанията бранд през изминалата година. Продукцията на цигарения производител се предлага в над 30 държави на 4 континента. Най-успешни за „Кингс Табако” се оказват пазарите на Близкия Изток и Европа, където се реализират по около една трета от продажбите им. Относително голям – около 22%, е делът на експорта за Балканите, а останалите количества се разпределят между Азия и Африка.
Азия е регионът с най-голямо потребление на тютюневи изделия. Филипините са на 13-то място по обем пушени цигари като продажбите на тютюневи изделия стигат до 8 милиона кашона годишно. По-напред в класацията са Япония, Индонезия, Виетнам и Южна Корея.
Коментари