Какво се изисква, за да създадеш марката с най-голямо влияние в света? Явно купчина цветни блокчета. Според последното издание на ежегодната класация на Brand Finance за най-влиятелните марки в света начело вече е застанала Lego.
Ръстът в популярността на бранда се дължи и на филмът The Lego Movie, който бе пуснат на голям екран миналата година и спечели цели 500 млн.долара от продажби на билети.
От Brand Finance отбелязват още, че Lego избягва да насочва продуктите си към определени групи деца, което е плюс. Марката е еднакво харесвана и от момичета, и от момчета, което е удобно за родителите.
Освен Lego, място в класацията са намерили PwC, Red Bull, McKinsey, Unilever, L'Oreal, Burberry, Rolex и Nike.
Миналогодишният победител Ferrari сега се е смъкнал чак до девето място. Това е и единствената автомобилна марка в подреждането. Посочената причина за спада е слабото представяне на екипа на Ferrari във Формула 1.
Коментари