Интервюирахме Kristina Cveckova, PR мениджър на Kimbino, за да разберем как се е родила идеята за приложението, какво го прави уникално и как то може да подобри живота ни.
В: Как се роди идеята зад проекта Kimbino?
Проектът Kimbino се роди от желанието ни да предоставим на хората начин да спестят пари от ежедневното си пазаруване по лесен и природосъобразен начин. Хората, които пазаруват често, искат да знаят за актуалните промоции и предложения в магазините, защото така спестяват не малка сума пари от покупките си.
Повечето магазини и супермаркети издават брошури, в които публикуват своите актуални промоции и оферти. Но ние не сме почитатели на излишния разход на хартия и вода, които са необходими за производството на хартиените брошури. Не харесваме и препълнените пощенски кутии с нежелани листовки, които най-често отиват директно в кофата.
Искахме да измислим нещо, което може да помогне за опазването на природата - да намерим начин да намалим броя на изсечените дървета, за да се борим косвено с обезлесяването. Засаждането на нови дървета не винаги е решение, защото отнема време. Искахме да накараме хората да мислят повече за околната среда и да вземат присърце нейната защита. Така се роди другата страна на проекта, тази за спестяването: да помогнем на хората да харчат по-малко, без да се налага да губят много време, търсейки намаленията в магазините.
Така стигнахме до идеята на Kimbino - решение, което е екологично, модерно и лесно за употреба.
В: Какви са основните предимства от използването на Kimbino, освен грижата за природата?
Kimbino предлага онлайн брошури с най-новите промоции и предложения от любимите ви магазини, достъпни по всяко време и навсякъде. Потребителите имат на разположение брошури от над 100 магазина, които могат да разгледат по всяко време на мобилния си телефон. Могат и да направят така, че да получават само офертите от любимите им магазини, от които наистина се интересуват. Проектът е много полезен и за самите търговци, които го използват, за да стигнат директно до своите клиенти.
Kimbino има и още повече предимства: с помощта на приложението можете да планирате по-ефективно своите покупки и същевременно да спестите пари, като така по-успешно управлявате семейния бюджет. Навигацията е много лесна - брошурите са подредени по категории и по магазини, така че бързо да намерите това, което търсите. Можете да разгледате предложенията както на компютър, така и директно на мобилния си телефон, като свалите приложението. Така винаги и навсякъде може да следите най-актуалното, което предлагат магазините.
Не е за пренебрегване и фактът, че в приложението ще намерите брошури и каталози, които няма да получите в пощенската си кутия. Много удобна е и възможността за сравняване на офертите на няколко магазина.
В: Как работи сравняването на офертите на практика?
Всичко, което потребителите трябва да направят, е да въведат име на продукт в лентата за търсене и Kimbino ще им покаже всички листовки, в които в момента присъства продуктът с намалена цена. Тази опция е много практична при съставянето на списък за пазаруване.
В: Освен в България, в които други страни функционира Kimbino?
В днешно време, когато Интернет размива географските граници, е все по-важно да се съсредоточим върху целия свят. Всичко зависи от проблема, който приложението решава. В нашия случай то се фокусира върху проблемите, с които се сблъсква по-голямата част хората, независимо къде живеят. Излишъкът от хартиени листовки, брошури и каталози, които обаче трудно достигат до хората, които наистина се интересуват от тях, са два от факторите, заради които се фокусирахме върху целия свят като таргет на приложението.
Към момента, приложението Kimbino е налично в 38 страни по целия свят, включително САЩ, Австралия, Русия, Япония, Аржентина, Бразилия, Канада, и повечето страни от Европейския съюз.
В: Как глобалната пандемия повлия на вашия проект?
Можем да кажем, че пандемията имаше доста положително въздействие върху Kimbino. Наблюдавахме значителен растеж на посетителите на сайта, както на нови такива, така и редовни потребители. Една от основните причини за това бяха ограниченията в мобилността. Хората, които трябваше да си останат вкъщи в изолация, изведнъж не можеха да напуснат къщата си, за да пазаруват както преди. Така те започнаха да обмислят повече и да планират своите покупки. Поради съображения за безопасност търговците спряха временно и разпространението на физически листовки в пощенските кутии, което беше още един плюс за нас. Пазаруването се премести основно в интернет, и онлайн брошурите набраха голяма популярност. Работихме усилено, за да предложим най-доброто изживяване за посетителите на нашия сайт.
Отделно, хората, които проявяват интерес към проекта, могат да станат негови посланници. Ако сте запознати с пазара в България, обичате да работите с хора и сте винаги отворени към нови и любопитни занимания, това е прекрасна почасова възможност да разгърнете потенциала си.
В: Кои са най-популярните брошури в България?
В България лидери на пазара са хранителните вериги. Billa, Kaufland, Lidl, T-market, Metro са най-популярни заради атрактивните си седмични предложения.
В: Какви интересни предложения бихте препоръчали на читателите в момента?
През февруари, независимо дали ще празнувате Трифон Зарезан или свети Валентин, може да разчитате на специалната селекция вино в Кауфланд от избрани български винарни. Тематичните седмици в Лидл пък винаги представят нови и интересни кулинарни предложения от цял свят. А ако искате да спестите, с карта Billa ще получите отстъпки за над 1000 продукта.
Благодарим Ви, че дадохте живот на този зелен и полезен проект и че представихте Kimbino на нашите читатели. Пожелаваме Ви късмет във всичките Ви бъдещи дейности!
Коментари