Fashion Days, модна дестинация номер едно, обявява резултатите на своята Back Friday кампания за 2015 г. - “BE A TRUE FASHION DETECTIVE”, която предложи отстъпки до -90% за над 1000 марки и 600 000 продукта. Кампанията започна в петък на 20 ноември и продължи три дни на всички пазари, където Fashion Days оперира.
Общо от 250 000 продукта бяха продадени по време на кампанията, на обща стойност отстъпки, достигащи до 15,5 млн.лв. От гледна точна на трафик потребителите от всички страни са се увеличили девет пъти по време на Black Friday в сравнение с един нормален ден за онлайн магазина на Fashion Days.
Продажбите през мобилните приложения достигат 45% от общия обем по време на трите дни на Black Friday. Потребителите имаха възможност да започнат пазаруването през мобилното приложение в четвъртък в 20:00 часа, 4 часа преди началото на кампанията на уеб сайта в полунощ. Мобилното приложение на Fashion Days бе оценено като второто най-сваляно приложение за Black Friday в App Store на Apple.
“Тази година кампанията Black Friday ‘BE A TRUE FASHION DETECTIVE’ показа огромен успех на всички пазари, на които Fashion Days оперира. Значимото увеличаване на трафика и продажбите показват нашия нов модел и широкото портфолио от продукти, което идва като отговор на нуждите на потребителите. В допълнение към голямото разнообразие от марки и продукти, бързата доставка също бе фактор, който увеличи потребителите на Fashion Days по време на пазаруването на Black Friday,” казва Габор Чех, CEO Fashion Days Group.
Най-предпочитаната продуктова категория по време на Black Friday бе дрехи последвана от обувки и спортни стоки; а най-продаваните марки са Triumph, Esprit, Mango, Pepe Jeans и др. Жените са по-активни в пазаруването - 70% при 30% пазарували мъже.
Потребителите вече могат да се възползват и от новите функционалности на сайта – филтри по продукт, пол, размер, цвят и цена, както и съвсем ново поле за търсене. Като част от стратегята си за развитие в региона тази година Fashion Days реализира ключово партньорство с MANGO. Испанската модна марка присъства на www.fashiondays.bg с най-новата си колекция Есен/Зима 15.
За повече информация посетете www.fashiondays.bg и блога The Daily issue.
Коментари