"Лореал България", в сътрудничество с ZenithOptimedia и Thinkdigital, е първата марка в страната, която използва Facebook Log-Out Experience с видео формат.
Целта на Лореал бе да представи новата Wings Mascara, като лесен за използване продукт, който доставя впечатляващи резултати, както и да постигне най-голям брой гледания на рекламния видеоклип на продукта, постнат на българската Facebook фен страница на марката.
Log-Out Experience, част от семейството на Facebook Premium рекламните формати, бе избран най-вече защото позволява на марката да се възползва от цялата "площ" на Log-Out страницата на Facebook и гарантира 100% рийч на всички уникални потребители за период от 24 часа.
Кампанията достигна впечатляващи резултати - 2,2 милиона импресии, рийч на над 885,000 уникални потребители и висок процент на интеракция. Видеото с Karim Rahman, гримьор на Лореал Париж, бе гледано 29,789 пъти и събра 2,124 коментара и лайка в рамките на кампанията.
Thinkdigital– създадена през 2006 година - е една от най-силните дигитални медийни мрежи в Централна и Източна Европа, с присъствие в България, Гърция, Румъния, Кипър, Албания и Унгария. Тя предоставя на рекламодателите и агенциите услуги, за да таргетират своята аудитория по най-ефективния начин. Thinkdigital е и официален представител на продажбите за Facebook, MSN, Windows Live продукти и Mediamind в Югоизточна Европа.
Коментари