Декатлон влиза на българския пазар


Декатлон влиза на българския пазар
Снимка:

1565

Най-голямата верига магазини за спортни стоки Декатлон отваря своя първи магазин в София. Магазин Декатлон Витоша отваря официално врати на 29 август 2013 г., за да посрещне всички приятели на спорта.

На 3200 м2 магазинът ще предлага, както на запалените спортисти, така и на любителите, повече от 30 000 артикула. Водеща концепцията на Декатлон, още от създаването на френската марка през 1976 г., е да предложи максимално разнообразие от спортни продукти на достъпни цени, събрани на едно място. В новооктрития първи магазин на марката в София могат да бъдат намерени облекла, уреди, спортно оборудване и аксесоари за над 70 вида спорт. Магазинът е организиран по раздели, посветени на различните спортове, с лесен и удобен достъп за клиентите, като акцентът е върху бързата ориентация. Философията на Декатлон, от създаването на компанията до днес, е да направи спорта достъпен за възможно най-голям брой хора и това е отразено във всеки магазин на марката.

„За нас решението за навлизане в България е стратегическо. Балканите са сред малкото европейски региони, в които имаме по-слабо присъствие и българският пазар е важно допълнение в картата на нашето развитие като марка. Освен това, концепцията ни е изключително подходяща за пазар като българския, защото предлага най-доброто съотношение цена-качество. Навлизането на Декатлон в България е добра новина и защото ще повлияе положително на пазара, ще разшири предлагането и избора на клиентите. Ние сме тук, не просто за да продаваме, а за да работим за създаването на дългосрочни отношения с любителите на спорта в България и за да изграждаме общности на хора, за които спорта е част от начина им на живот,” – заяви генералният директор на Декатлон България Алекс Джоло

Планираната инвестицията в първия етап от развитието на френската марка в България, включващо изграждането на магазини в големите градове на страната възлиза на 50 млн. лева. Една трета от тази инвестицията е вложена в изграждането на първия магазин на компанията – Декатлон Витоша. Очакванията на мениджмънта на компанията са магазинът да бъде посетен от над 60 000 човека до края на 2013 година.

Българският екип на марката в момента надхвърля 50 човека, а плановете са до края на 2013 г. броят им да достигне 90.

Плановете на Декатлон включват развитие на магазинната мрежа в най-големите градове в България през следващите 3-4 години – Варна, Бургас и Пловдив, както и още един магазин в София в Подуене, който вече се строи. В бъдеще за по-лесен достъп компанията планира и разработването на онлайн магазин, който да доставя стоки в цялата страна.

ДЕКАТЛОН е френска верига магазини, лидер на пазара на спортни стоки, с над 700 магазина в 19 страни по цял свят. Фирмата предлага всичко за всеки спортуващ – от начинаещия до професионалиста – екипировка, аксесоари и поддръжка за над 70 вида спорт. През 1986 г. фирмата обособява 20 собствени марки за спортни стоки, 8 марки за компоненти и лаборатория за проучване и развитие, както и собствена логистична мрежа. От 2008 г. е част от мрежата ОXYLANE, която обединява всички звена в производствения цикъл, а общият брой служители надхвърля 55 000.

  • Етикети:

Още от Потребителски стоки и услуги


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички