Сто и десет хиляди лева инвестира у нас Цептер-България в нов изложбен център - на бул. „Тодор Александров” 28 в столицата. Изграждането му отне над 2 години. Досега България беше единствената от 40-те страни в света, където Zepter развива дейност, без компанията да има собствено изложбено пространство.
Патентованите кухненски съдове, с които компанията се прочу в цял свят преди повече от 25 години, са един от акцентите в новото изложбено пространство. След изследване на съвременните хранителни навици и отражението им върху здравето и дълголетието, "Цептер" създава технология за здравословно готвене без вода, мазнина и сол, за която придобива патент. Времето за готвене се намалява до 80%, а разходът на енергия – до 60%. Методът премахва необходимостта да се добавя вода, мазнина и сол, както е при традиционното готвене и храната запазва в най-голяма степен витамините и полезните хранителни свойства.
Изделия за сервиране на маса, уред, който лекува чрез светлина, системи за трайно съхранение на храна, за пречистване на водата и въздуха, за почистване на дома, натурални козметични продукти и луксозни часовници и бижута са сред останалите продукти в новия шоурум.
Zepter International присъства в над 40 страни на 5 континента и има 7 производствени бази. Продуктите на компанията са обединени в 5 основни направления: Home Art (съдове, прибори, сервизи за напитки, изделия за маса и система за вакуумиране), Medical (уреди с медицинско и козметично приложение), Home Care (системи за пречистване на водата и въздуха, и за почистване), Cosmetics (грижа за кожата), Luxury (часовници, пособия за писане, бижута).
Почти няма български дом, където да не присъства артикул от Zepter. Когато компанията стъпва на пазара у нас, комплект съдове за готвене е на цената на гарсониера в столичен квартал. Днес този престижен продукт е само квадратен метър от нея (цената на етажната система например е 730 евро). Предлага се и разсрочено плащане за 2 години, както и безсрочна гаранция.
Телефонът на новия шоурум е 02/988 44 58.
Коментари