За четвърта поредна година Цептер-България организира игра с предметни награди, участието в която не е обвързано с покупка. Компанията ще раздаде 200 награди от продуктовия си асортимент, като всяко тримесечие до края на годината се изтеглят по 50 печеливши участници. Голямата награда е нов Форд Бимакс. Тя ще бъде изтеглена в края на 2013 година. Първа предметна награда е продукти на Zepter на стойност 2000 лева, втора – цялостна система за почистване на дома, а трета – уред за вакуумиране и пакетиране на храна.
За участие в играта не се заплащат никакви суми. Единственото изискване е да се попълни талон, който може да се получи от търговските консултанти на компанията или от специализираните рекламни пунктове, а за да участвате в тегленето на голямата награда е необходимо да присъствате на някоя от презентациите на Zepter за здравословен начин на живот.
“Организираме национална игра с голяма награда нов лек автомобил вече четвърта година. Малко са компаниите, които отделят бюджети за подобни инициативи в период на криза”, споделя Полина Ал-Битар, Генерален Директор на “Цептер-България”. “Искаме да обърнем внимание на хората колко важен е здравословният начин на живот, грижите за хранителния режим и общото благосъстояние”, допълва тя.
“Беше в навечерието на Коледа и реших, че става някакво чудо. Не можех да повярвам. Бързо се обадих на съпругата си и на всички роднини”, споделя Светослав Проданов от София, който “грабна” нов Форд Фиеста в края на 2012 г. Спечелилите чисто нови автомобили в предишните две издания на наградата са от Стара Загора и Русе.
Повече информация за играта с награди можете да намерите на: www.zepter.bg
„Цептер- България” е създадена през 1992 г. Тя е първата компания у нас , която предлага продукти на принципа на директните продажби чрез провеждането на домашни презентации. За 20 години компанията има 160 000 уникални клиенти, като всеки един от тях е със средно 7 сключени договора за покупки.
„Цептер-България” е част от Zepter International, която присъства в над 40 страни на 5 континента и има 7 производствени бази (Германия, Италия, Швейцария). Продуктите на компанията са обединени в 5 основни бранда: Home Art (готварски съдове, прибори за хранене, сервизи за напитки, порцеланови сервизи, изделия за сервиране на маса и система за вакуумиране), Medical (уреди с медицинско и козметично приложение), Home Care (системи за пречистване на водата и въздуха , цялостно почистване на дома), Cosmetics (грижа за кожата), Luxury (часовници, пособия за писане, бижута).
Коментари