Консумацията на хляб у нас намалява поради промяна в хранителните навици на българите.
Това се случва под влиянието на чужди култури при хората, които пътуват, коментира пред медии днес от най-големия доставчик на суровини за хлебопроизводство у нас - Puratos България.
У нас хляб се купува всеки ден или един път на два дена, като потребителят все по-често се спира на пакетиран хляб.
Най-продаван в България е хлябът тип Добруджа, следван от белия хляб.
По последни данни основен критерий при покупката е цената, като е интересно, че няма регистриран повишен интерес към хляба по БДС. Отличаваща тенденция има при опаковката - 85% от хляба в България вече е пакетиран и нарязан.
Puratos България отбеляза 20 години на българския пазар.
Компанията обяви, че ще съдейства за първото посещение у нас догодина на специален автобус-лаборатория - Sensobus, за потребителски оценки.
Автобусът е напълно оборудвана мобилна лаборатория и обикаля по график в страните, в които е представен Puratos в Европа, като през него минават над 300 потребители на ден.
Тази подвижна лаборатория е в помощ на производителите и търговците да отговорят по най-добрия начин на изискванията на клиентите си спрямо региона. В него се провежда анализ на вкусовите възприятия за даден продукт като визия, ухание и усещане на допир.
Коментари