Гигантът в онлайн търговията Amazon експериментира с нова услуга за доставки, с която има за цел да направи повече продукти достъпни за безплатна доставка в рамките на два дни и да облекчи препълнените ѝ складове, твърдят двама източници, запознати с плановете на компанията.
Това ще помогне на онлайн търговеца да навлече по-дълбоко в бизнеса на нейни дългогодишни партньори като United Parcel Service и FedEx, пише Bloomberg.
Услугата е стартирана преди две години в Индия, а Amazon я рекламира бавно и на американските търговци на дребно, подготвяйки се за национална експанзия, твърдят източниците, пожелали анонимност, тъй като информацията за проекта в САЩ е конфиденциална.
Amazon нарича проекта Seller Flex, допълва един от източниците. През тази година са започнати тестове на услугата в щатите по Западното крайбрежие, а по-голямо разширяване е планирано за 2018 г., твърдят източниците. Amazon отказва да коментира темата.
Компанията ще съблюдава взимането на пакетите от складовете на трети страни, продаващи стоки в Amazon.com, и доставката им до домовете на потребителите - работа, която обикновено се поверява на UPS и FedEx.
Amazon все пак може да продължи да използва тези доставчици, но компанията ще решава как един пакет да се изпраща, вместо да оставя този въпрос на продавача.
Коментари