Днес 27 ноември, финансовият портал Моите пари стартира тримесечна медийно-образователна кампания „Плащания от ново поколение” със съдействието на MasterCard.
Кампанията цели да повиши информационната култура на потребителите относно кредитни и дебитни карти, и последните тенденции в използването им, изтъквайки някои нови и не толкова познати на българския пазар предимства и възможности при плащането с карта.
Основните акценти на кампанията ще бъдат в три посоки:
- Безконтактни плащания (PayPass);
- Електронна търговия (E-commerce) и 3D защита;
- Мобилни плащания.
За целите на кампанията, в рамките на 12 седмици, инициаторите предвиждат 6 отделни кратки анкети. С тях ще установят степента на информираност на потребителите и техните нагласи към плащанията от ново поколение.
Коментари