Тръгва образователна кампания "Плащания от ново поколение"


Тръгва образователна кампания "Плащания от ново поколение"
Снимка:

463

Днес 27 ноември, финансовият портал Моите пари стартира тримесечна медийно-образователна кампания „Плащания от ново поколение” със съдействието на MasterCard.

Кампанията цели да повиши информационната култура на потребителите относно кредитни и дебитни карти, и последните тенденции в използването им, изтъквайки някои нови и не толкова познати на българския пазар предимства и възможности при плащането с карта.

Основните акценти на кампанията ще бъдат в три посоки:

- Безконтактни плащания (PayPass);

- Електронна търговия (E-commerce) и 3D защита;

- Мобилни плащания.

За целите на кампанията, в рамките на 12 седмици, инициаторите предвиждат 6 отделни кратки анкети. С тях ще установят степента на информираност на потребителите и техните нагласи към плащанията от ново поколение.

 

 

  • Етикети:

Още от Финанси и застраховане


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Тръгва образователна кампания "Плащания от ново поколение"


Тръгва образователна кампания "Плащания от ново поколение"
Снимка:

463

Днес 27 ноември, финансовият портал Моите пари стартира тримесечна медийно-образователна кампания „Плащания от ново поколение” със съдействието на MasterCard.

Кампанията цели да повиши информационната култура на потребителите относно кредитни и дебитни карти, и последните тенденции в използването им, изтъквайки някои нови и не толкова познати на българския пазар предимства и възможности при плащането с карта.

Основните акценти на кампанията ще бъдат в три посоки:

- Безконтактни плащания (PayPass);

- Електронна търговия (E-commerce) и 3D защита;

- Мобилни плащания.

За целите на кампанията, в рамките на 12 седмици, инициаторите предвиждат 6 отделни кратки анкети. С тях ще установят степента на информираност на потребителите и техните нагласи към плащанията от ново поколение.

 

 

  • Етикети:

Още от Финанси и застраховане


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.86358
  • GBP
    1
    2.34329
  • JPY
    100
    1.20999
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички