Мнозина завиждат на известните личности за славата и парите, но не осъзнават, че зад тези придобивки стои много труд. Често звездите дори не се ограничават само с творческата си дейност, а се опитва да навлязат и в полето на бизнеса. А някои от тях се ориентират към доста нетрадиционни занимания, пише InStyle.
Джордж Клуни например притежава марка текила. Основава я със свой приятел, с когото са почитатели на питието. Певецът Дрейк е последвал примера му и има бранд уиски.
Дрю Баримор пък е собственик на Flower Beаuty – линия козметични продукти. Бизнесът ѝ се отличава от другите подобни с това, че предлага продукти на по-ниски цени, а самата актриса изпълнява ролята и на рекламно лице.
Певицата Бионсе се е насочила към друга сфера – заедно със свой сътрудник тя е основала услуга за доставки на веган ястия. По думите ѝ това е „чудесен начин хората да правят по-добри избори за храната си“.
Макар че е известен модел, Карли Клос не се ограничава много от вкусни изкушения и дори стартира производство на сладки. Част от проходите от продажбите им отиват за благотворителност.
Актрисата Сюзан Сарандън има – представете си – верига спортни клубове за тенис на маса. Колежката ѝ Ракел Уелч пък управлява компания за производство на перуки.
Коментари