Ако си мислите, че манията по Pokemon Go е изненадала само вас, дълбоко грешите. Джон Ханке, изпълнителният директор на компанията Niantic, създала играта, също не е очаквал популярността ѝ да добие такива размери. „Преди дни се върнах от Япония. В един момент, както ходех по улицата там, се огледах – всички около мен играеха Pokemon Go. Беше откачено“, споделя той в интервю за Forbes.
Пред Business Insider пък той разкри каква е била основната идея зад приложението. „Искахме да пресъздадем реална среда. Наградата е окуражаването и възможността да излизаш и да преживяваш нови неща. А не както в други игри – просто да победиш някакво чудовище накрая“, казва Ханке.
По думите му екипът на Niantic е имал три основни цели при създаването и пускането на играта:
Упражение: „Много фитнес приложения те карат да се чувстваш като провалил се олимпйски атлет. Pokemon Go просто те мотивира да се движиш, без да те напряга психически“.
Поглед към света с други очи: „Чрез играта можеш да откриеш интересни места в квартала и града си, за които не си подозирал досега“.
Разчупване на леда: „По цял свят хората си организират „покемон“ срещи, събират се да играят заедно. Използват играта за тема за разговор и така намират нови приятели“.
А на кое ниво е самият Ханке? Феновете вероятно ще се изненадат.
„Имам много малко време да играя. Мисля, че съм на 5-о ниво. По време на бета тестовете бях по-нагоре. Децата ми обаче се справят добре. Най-малкият е на 14-о ниво. Жена ми също харесва играта, защото и другите майки я харесват и защото чрез нея кара децата да излязат навън“, споделя през смях изпълнителният директор.
Коментари