Освен носител на „Оскар“ и активист за опазване на околната среда, Леонардо ди Каприо е и бизнесмен. Инвестирал е в различни начинания – от компания за събиране на боклук, през производител на чай до фирмата за матраци Casper. Последното му вложение е в стартъпа Qloo, който се определя като „двигател за културни препоръки“, съобщава TechCrunch.
Какво представлява дейността на Qloo? Приложение, което помага на марки и рекламодатели да научат повече за вкуса на таргет аудиторията си по отношение на храна, музика, телевизия. На база анкети и проучвания Qloo може да определи например кои са любимите музикални групи на феновете на „Манчестър Юнайтед“ или пък коя марка бира обичат да пият. Чрез получената от приложението информация рекламодателите могат да съставят по-ясно насочени маркетингови стратегии.
Макар продуктът им да е отскоро на пазара, създателите на Qloo вече са заработили над 5 млн. долара. Ди Каприо определено има интересен вкус за инвестиции. Само времето ще покаже дали тази ще бъде печеливша за него.
Коментари