В последните години бизнесът на Yahoo бележи все по-лоши и по-лоши резултати и инвеститорите определено не са щастливи. На годишната среща на акционерите в компанията един особено изнервен вложител поиска обяснение от изпълнителния директор Марис Майер. Нейният отговор не бе особено убедителен.
„Средата е много конкурентна. Инвестираме в нашите продукти и се стараем да привличаме максимален брой потребители и да ангажираме максимална част от времето им“, заяви Майер, цитирана от Business Insider.
Тя подчерта развитието на Yahoo на фронта на дигиталната и мобилна реклама. По думите ѝ тези сектори са се развили изключително много след встъпването ѝ в длъжност. В същото време растежът на приходите от тях се забавя в последните тримесечия.
„Има някои елементи от стратегическия ни план, които възнамеряваме да променим и поправим“, призна Майер. Но отказа да коментира основните приходи на компанията.
Дали обясненията ѝ са успокоили инвеститорите? Малко се съмняваме.
Коментари