Фарел Уилямс притежава умението да създава хитови песни, които се промъкват в мозъка ти и остават там дълго време, независимо дали това ти харесва или не. Но той прилага качествата си не само в музиката, а и в света на бизнеса. Компаниите и партньорствата му в сферите на модата, бижутата, медиите и други му донеса състояние от 100 млн. долара, пише Inc.com.
„Музиката винаги ще бъде първата ми любов. Но научих, че животът е филм, а аз съм неговият съсъздател“, споделя изпълнителят.
Той пусна на пазара модните си линии Billionaire Boys Club и Ice Cream през 2005 г. Годишните им продажби се изчисляват на над 25 млн. долара. През 2013 те бяха допълнени и от линия за дами – Billionaire Girls Club. Марките имат свои магазини в Ню Йорк, Лондон и Токио.
Но да правиш бизнес, без да спасяваш света, в днешно време не е „яко“. Затова Уилямс подпомогна и проект за направата на дънки от рециклирани материали. Начинанието доведе до това, че той стана и съсобственик на G-Star Raw, холандска марка дънки.
Уилямс също така си партнира с Adidas за пускането на линия кецове и е създал модели тениски за японската компания Uniqlo. Правил е и дизайни за Moncler и Louis Vuitton.
През 2012 г. музикантът допълни империята с медийна компания I Am Other. В YouTube канал компанията продуцира и пуска предавания, насочени – по думите на Уилямс – към „мислители, иноватори и аутсайдери“. Същата фирма служи и като лейбъл на Уилямск и пусна на пазара албума му Girls през 2014 г.
През декември 2016 г. изпълнителят обяви поредното си партньорство с голям бизнес играч – той ще бъде креативен директор на проекта за платинена карта на American Express.
Някакси Уилямс продължава да намира време и за музиката. Какво го мотивира? „Вдъхновява ме това, което липсва“, заяви загадъчно Уилямс преди време. „Може и да не направя най-великото нещо на света, но със сигурно ще направя нещо различно.“
Коментари