Актьорът Джордж Клуни и неговите партньори продадоха общата им компания за текила за впечатляващата сума от 1 млрд. долара. Купувачът е лидерът в търговията с алкохолни напитки Diageo, пише Business Insider.
Идеята за текилата Casamigos е на Клуни, приятелят му Ранди Гербер, който е съпруг на модела Синди Крофорд и Майкъл Мелдман. Тя се ражда, когато Клуни и Гербер купуват съседни имоти в Мексико и гостувайки си, решават сами да започнат да произвеждат напитката.
Гербер и Клуни прекарват 2 години в срещи с дестилерии и опитват 700 проби с текила, докато открият тази, която предпочитат и решават да направят собствена марка.
В началото Casamigos се прави само за тяхна употреба, но постепенно производството нараства до 1000 бутилки годишно и те решават да влязат и в търговията, което се случва през 2013 г.
Бутилка от напитката им се продава на цени между 45 и 55 долара в 20 държави.
Коментари