Не очаквайте британската сензация Адел да качи чупещия си рекорди нов албум "25" на някоя от платформите за стрийминг. Тя не ги одобрява и смята, че този начин на слушане на музика прави песните "за еднократна употреба".
В интервю за Time Адел заяви, че самата тя не ползва стрийминг сайтове (в тях музиката музиката се разпространява неограничено по заявка, без да е необходимо да се сваля на някакъв носител). "За мен музиката трябва да е някакво истинско събитие", каза тя, добавяйки, че би искала да почувства вълнението преди излизането на албума. Изпълнителката предпочита да си сваля музика или да си купува дискове.
"Знам, че стриймингът е бъдещето, но това не е единственият начин да се слуша музика", заяви Адел.
Адел отказа да пусне последния си албум в стрийминг платформата Spotify, заложи на продажбата на дискове и спечели. "25" бе продаден в 6 млн. екземпляра за 4 седмици. Това го прави най-продаваният албум в САЩ от 2011, когато пак албум на Адел - "21", оглави класациите по продажби.
Според данните Адел получава по 7 долара за всеки продаден екземпляр от нейния албум, докато при всяко слушане на някое от парчетата в албума в Spotify би получавала по един цент.
Коментари